bekijk online
Nieuwsflits

Bestuurlijk nieuws

Onze voorzitter Mart Nederhof ligt weer in het ziekenhuis na even thuis te zijn geweest. Zijn bloedwaarden zijn inmiddels wel stabiel, maar hij is wel erg afgevallen en zwak. Thuis mocht hij weer aansterken, maar dit bleek nog te hoog gegrepen.

Helaas ook nog minder goed nieuws want bestuurslid Corrie Hennekes zit nu in de ziekenboeg vanwege maagkanker. Ze gaat een traject in van operaties en chemos. We wensen haar veel sterkte en kracht toe.

Stekjesmarkt

Op 16 april is er weer een stekjesmarkt. Heeft u stekjes dan kunt u die tussen 19.30-19.50 afgeven in de hal van De Hofstad, Hofveld 52 in Apeldoorn.
Om 20.00 uur start de lezing "Onze op Engeland geïnspireerde Pluktuin" door Marieke Nolsen.
In de pauze kunt u kijken welke stekken allemaal worden aangeboden. Na afloop van de lezing zullen de stekken verdeeld worden.
In verband met de stekjesmarkt zal er de reguliere verloting niet plaatsvinden.

Lezingen

Locatie van de lezing: De Hofstad, Hofveld 52, 7331 KE Apeldoorn.
Tijdstip lezingen: zaal open 19.30 uur en start lezing 20.00 uur en op de derde dinsdag van de maand.
Aanmelden bij binnenkomst, daar krijg je een lootje voor de gratis verloting.
De lezing is gratis voor leden en huisgenoten; andere belangstellenden betalen 5 euro. Er is koffie en thee voor 1 euro per kopje.

Planning lezingen:

Theetuinen

De startbijeenkomst voor de "Gasttuinen" van het nieuwe Groei & Bloei initiatief "Theetuinen" vindt plaats op dinsdag 9 april van 19.00-20.30 bij Alet van der Woude. Heeft u zich opgegeven hiervoor en nog geen uitnodiging per mail ontvangen of wilt u zich alsnog aanmelden hiervoor en naar de startbijeenkomst komen, neemt u dan even telefonisch contact op met Alet. tel: 06-14832209.

Komende activiteiten

De busreis die elk jaar georganiseerd wordt Ton Blokvoort van de afdeling Deventer is dit jaar voor Apeldoorn op donderdag 6 juni. Inschrijven voor deze busreis naar Midden Brabant met een drietal mooie stops is nu mogelijk. Inschrijven en meer informatie https://apeldoorn.groei.nl/activiteiten/busexcursies

Overige activiteiten

Wekelijks worden er bloemen geschikt en dat geeft mooie composities en die kunnen via deze pagina met foto-impressies bekeken worden.

GROENSNIPPERS

GROENSNIPPERS is het afdelingsblad van de afdeling Groei & Bloei Apeldoorn.

Leden van deze afdeling krijgen dit blad 3 x per jaar toe gemaild of thuisgestuurd, tenzij zij zich afgemeld hebben.
De volgende editie komt in mei 2024 uit. De laatste versie is hier na te lezen!
Kijk in het archief voor de voorgaande edities.